CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, July 16

a life after a life..

sekarang, hidup aku lebih bermakna lepas kehilangan cinta. aku berpegang pada kata hati. bila rasa tu dah takde..takde maknanya lagi nak memaksa.jadi aku lepaskan semua.lepas apa yang jadi aku jadi lebih berusaha ke depan.lebih selesa untuk membina cita dan impian selepas impian yang lepas hilang sebahagiannya.perasaan kehilangan memang takde siapa yang dapat mengungkai..apatah lagi diri aku sendiri.hilang macam tu je tanpa sebab..sakit.tapi hidup mesti jugak di teruskan.

aku tak salahkan sesiapa.mungkin salahnya ada jugak pada diri aku...nobodys perfect.jadi pandai2 lah hidup..aku tak pernah impikan hidup yang sempurna.bagi aku tak mengapa kalau tak sempurna,tapi bahagia..aku bahagia ada kawan2.perkiraan aku tak salah..kawan2 yang aku ada,semuanya boleh di harap..boleh membantu..boleh memberikan aku kebahagiaan.bukan sedikit..tapi terlalu banyak

aku tetap perlukan masa utk kembali menjadi diri aku yg sebenar.banyak benda yg jadi sentiasa mengubah hidup aku..aku tak jahat.tapi inilah aku..seorang perempuan yg berpewatakan kasar dan ganas..yg d cop sebagai lesbian,hanya sebab aku sukakan perempuan,sayangkan perempuan..sring menjadi penilaian masyarakat.

hidup aku,aku jadikan ia mudah.ada org yang pandang its complicated..tapi hidup aku tetap mudah.jangan pk apa yang orang katakan..tapi pk kan apa yg ada sebenarnya dalam hati mereka...mereka tak salah.sbb mereka tak kenal lagi aku macam mana.apa yang aku nak..apa yg aku perlukan...

hidup aku mudah.aku hanya perlukan kebahagiaan dan kepuasan.tak lebih dan tak kurang..

0 comments: