CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, August 27

THE DAY..

dekat nak raye ni, hati aku bertambah sunyi..jiwa aku terasa kosong..tenang hanya bile bersujud syukur kehadrat Ilahi...bersyukur kerana masih beri aku akal waras untuk berfikir,hati untuk bertenang...hidup perlu d teruskan..

bila andi buat keputusan tanpa suara..aku betol2 kecewa.untuk satu jawapan,perlukan masa selamanya..benda yang takde kepastian..sampai akhirnya jawapan perlu juga dibuat berdasarkan hati dan maruah diri yang hilang sedikit sedikit..

biar masa pula yang berikan jawapan..tunjukkan jalan..sbb siapa pun aku, dengan siapa aku nanti...hanya aku sendiri yang tau apa yang aku mau..namun tuhan juga yang tentukan..

"love will never end, it will never stop for many reasons, its bring me to the real life on we noe how we want to live it the way we want it should b...thats why i love you..n will always love u.."

0 comments: