CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, May 24

SINDROM!

apa harus d buat kalau relationship yg kita harap2 kan dapat bertahan selama2nya terasa bagaikan nyawa d hujung tanduk.segala macam usaha dah d lakukan.sampai akhirnya hanya usaha dan tawakal sajalah penentu segalanya.

maklumlah,ini cinta pertama.kalau boleh segalanya mau sempurna.tidak mahu gagal.setelah bertahun2 bersendiri.mengambil ruang, memberi masa untuk berfikir..akhirnya terdetik.inilah orangnya.dialah yang aku sayang dan akan sayang kita macamana kita pon sayangkan dia.shes the perfect woman.masa mula bercinta semua indah.namun panas tak berpanjangan,hujan pula d tengahari.angin lintang,hujan ribut,puting beliung melanda...bercinta berdua.tapi hanya satu yg beria mempertahankan.

aku tak kata aku baik.aku tak kata aku hebat.dan yang paling penting tiada kesempurnaan dalam diri aku mau pon sesiapa pon.semua org ada kekurangan.tapi apa saja kekurangan yang ada dengan sedikit usaha dan keredhaan hati.mampu juga kadang2 perubahan itu terjadi.

biarlah masa menentukan.biarlah masa menjanjikan kebahagian.biar tuhan menentukan semuanya.hati yang keras boleh menjadi lembut...batu yang keras juga boleh mencair..

tapi jangan lupa..hati yg lembut boleh juga menjadi batu utk selama2nya..

0 comments: