CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, April 11


AKU dan Sorang Lelaki



sabtu lepas aku exam kat corus hotel jln ampang.hmmm bgn awal pagi,hujan lak tu..huhuhu sedih tol.terpaksa mak korbankan tido yang best gara2 mengejar seribu mimpi....ahaks.GEDIK.hahaha

anyway..bukan pasal exam tu aku nak citer,tapi pasal kejadian pas exam tu.exam tu lantak ko lah.dah lepas kan..diam2 syudeh..hmmm

oke,sebenarnya..beberapa hari sebelom exam.aku ada interview keje.ada banyak keje berlambak kat ofis..ada gadoh..ada sayang..ada benci..ada marah.senang citer macam2 ado..sampai aku rasa sangggat stress.dalam rasa bengang2 tu sempat aku buat wish.ala2 cam jeanie in a bottle...n my wish are.."aku nak jumpe someone yg aku tak kenal langsung,hanya utk bercakap,berborak..yg penting boleh cayer punye org k"aku memang perlukan bende tu.macam therapi la konon..tak kisahla sape pon..tapi ada gakla harapan kalau nasha aziz lagi bagusss.haha in my dreammm.ngeh2

oke,d pendekkan citer..rite afta exam,i was hoping for andi to fetch me up.tapi rupanya beliau sudah trus ke times square bersama adinda2.dan katanya lagi dengan harapan aku dapat nek tren menuju ke destinasi yang sama..oke..takpe.mak kan independent women.tak kisahla kan..tapi...tetibe ada sorang mamat ni tegur,tanya aku soalan.eh..betol2 mamat dok sebelah aku tym exam tu..katanya exam tadi susah tak?aku pon jawab oke2 je...die gtw die banyak tak pat jawab..hmmm jadik d situlah bermula..

alang2 kami berdua menuju tempat yg same.KLCC..bukan nak shoping yer..nak amek tren kat situ.berborak2 la kami sepanjang jalan..bla bla bla bla,pot pet pot pet ...cakap dan caaaaaaaaaaaaaakap je x benti2.sampai aku rasa bila masa aku melintas jalan,nek jejantas turun jejantas,sampai klcc pon aku lupe...yg aku ingat kenapa tetibe da sampai mc d kat food court tu.rupenyer sepanjag jalan tu die cakap die nak makan..ajak aku sekali.aku pon ngah lapar kan..apa salahnya.kat food court sambung g citer..



sebenarnya aku tw mamat tu lebih muda dr aku.jadik aku tak tanya die..aku dengar je die cakap.die pon dengar je aku citer..sampai die bgtw bape umur die,ape die wat..barulah aku konfirm die umur 3 tahun lagi muda dr aku.tapi nampak matang..tak macam lelaki2 yg aku kenal..most of them are miang and inmature.yg penting die tak mintak number fon aku,aku pon tak mintak number fon die..of course la.mak ne taste sejenis..kalau nasha aziz konfirm mak tanya kn..hehe.kiterang borak sampai la andi msg betol2 tanya katne..oke thats it..sampai situ je.then kami same2 nek tren ke destinasi memasing.dalam tren sempat g borak2..hahaha sampai la aku turun kat jalan hang tuah baru kiterang salam2 ngan berpisah.lepas tu aku berharap sangat tak akan lagi jumpe die..hahaha takmo.kalau jumpe lagi pon harap2 ko jadik adik ipar aku..hensem wei.sopan lak tu.sesuai ngan adik aku nombor pat yg garang cam singa lapo tu.kasik ajar sket tatatertib hormat kakak2 neyh.hahahahahah

lepas tu,baaaaru aku rasa sangat releave.walaupon bukan nasha aziz..aku dpat jugak berborak ngan orang yg aku tak kenal.yg paling penting from d first sight aku jumpe die,die memang boleh d percaya.ini ikot instict aku la..haha..yg penting die sedar die lebih muda dr aku.memang die hormat aku habes.yg paling penting die tak pukau aku..tak rompak aku..hahahah syukurrrrr.

sikit pasal budak tu: die tutor kat upm.sbb weols same2 bdak upm boleh ngam kot.hahaha

sebenarnya,terapi utk masalah adalah ngan bercakap.kenapa aku nak cakap dengan org luar yg aku tak kenal?sebabbbb they dont judge me by who i am..n vice versa.

1 comments:

Anonymous said...

agak ah naseb dia tak pukau ko..kalau pukau ko hilang harte benda takpe ley carik balik tapi bg ko jatuh hati kat dia dan ko pun ikut dia kawen d lombok(ea mamat tue lelaki lombok ker memandai jer aku nie)camne melapas aku....ea bkn.terlepas suda..keke..jgn amalkan slalu yer bahye nie