CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, February 25

ORANG KETIGA!

akhir2 ne aku jadi diam...wujud sikit masalah.semalam aku tido lewat..jam 3pg baru aku dapat tido.sementara menanti tido sempat gak ber ym ngan kawan aku ni..aina..

aku gtw aina apa masalah aku..aina ngan ala2 kaunselor nombor satu donia..mulalah berbicara satu persatu...apa yang patot aku buat..apa yang patut aku diamkan..hati aku jadi ok gak la pas tu.sikit sebanyak butir2 bicara aina jadik terapi buat aku malam tu...

cite kami lebey kurang sama..cumenyer..aina bercinta ngan lelaki,aku bercinta ngan pompuan..

tapi...oleh sebab die tak tau aku ni senget jadik aku gtw la aku ada masalah ngan bf aku...hahaha agak kekok,tapi cukup utk menjaga peribadi baik aku d mata beliau.tak sume orang kite boleh gtw kite senget kan..

masalah aku nak d bandingkan dengan aina..tak sebesar mana rupenyr..alhamdulillah.

cerita si aina ne...die baru je putuskan hubungan 8 tahun yg dibina atas nama kasih sayang,kepercayaan dan kesetiaan,hanya kerana satu kesalahan kali yang pertama dan terakhir kali dilakukan oleh Ejam (bf aina)..dan ia cukup utk mengundang rasa benci dan marah seumur hidup.

hmmmm,

ejam ni sebenarnya cemburu bila ain selalu bermsg ngan Adam...adam ni dah 5 tahun dok syok kat aina..selalu je dok kol,msg2 si ain ne..tibe satu masa tu di dalam kereta..bile ejam ni da tak tahan sangat ngan sume tu.tak dapat lagi nak menahan amuk d dada tanpa pertimbangan..aina d tampar.dipukul sekuat hati, hampir tercabot sume rambut ditarik sekuat hati,lebih menggila sehingga leher ain koyak berdarah..maka faham2lah..

*maaf,visual kurang memuaskan..janji boley nampak wokeyyy

sehari kesilapan untuk 8 tahun perhubungan dan rasa kesal seumur hidup..

dan sekarang aina sudah pon berbahagia ngan adam..katanya jodoh depan mata je..(untung plak si adam ni wpon aku rasa sbb ko la jadik sume ne..) kalau i, i cop si adam ni owang ketiga..eheee nak kate owg lebey2 pon tak boleh..diri sendiri pon macam mane kan..

ok..
moral of the stori : hargailah perhubungan anda.segala kelebihan dan kelemahan yang partner kita ada,anggaplah sume tu ada hikmahnyer d sebaliknyer..kalau bukan jodoh kite maka bukanla.tapi selagi beliau ada d depan mata jaga dan hargailah beliau sebagusnya..

0 comments: