CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, December 24

NASI AYAM BEST PANTAI DALAM!

kat "pantai dalam" ada satu kedai nasi ayam best yang menjual gak roti canai yang rasanya pon boleh tahan gak enak. aku tak bape pandai nak mengambarkan kesedapan sehingga menjilat kaki neyh.pepandai la korang imagine. yang penting memang marveles. cukup semua rase. sup pon sedap. sambal pon sedap. lupe nak amek gambar. boleh check sinilah- http://ignorantbrat.blogspot.com/2009/11/nasi-ayam-pantai-dalam.html
arakian kisahnyer bermula sobab hari tu pas gaduh molot ngan peah, utk mengelakkkan pergaduhan yang lebih sengit..aku tak jmpe die tengahari utk lunch bersama.wpon dah janji.maklumlah memasing ngah negetip negetip jadik bagusler d carik penyelasaian mudah begitu. dah tua2 besar panjang malas nak gaduh.penat weyh gaduh,masam muke g..perlukan energy yang banyak k.cukuuuuup banyak.hehe
lagipon kebetulan hari tu memang sangat bz.ngan partner crime aku pon tak dtg ofis.domam katonya.maka tugasan yang boleh tahan mudah jadik agak berat ler berbanding hari2 bese sebiasanya.namun begitu.bz2 pon kenelah makan gak kan.so aku pon take 5 jap,ajak sowang minah ofis ne teman g makan.maka d bawaknyer aku ke sinunnn.beliau kata sodap.jadik mak pon cobalah.dah ler memang ngah lapar.langsung tak grab pape pon utk d makan dr pagi.d pendek kan cite pas oder tu, sampai je makanan exited bukan kemain aku.tgk ayam pon bleh tahan besar(ngah lapar kan),hiasan pon agak menarik,taklah hodoh sangat kaler sambalnyer,sup pon cam best.dah kenyang, abeh aku bedal sume tu baru pasan nasik ayam tu memang best!haha iyer...memang best!
dannnn,hari ne aku datang lagi kekedai tersebut dengan niat nk merasa sekali lagi kelazatan nasi ayam tersebut. kelmarin mula2 aku makan ngan kawan aku tu,tak ada owang,ada pon beberapa ketol jek owg.maklumler kol 3 petang.owg sume ngah dok wat2 bz kat ofis tgu jam pulang..hari ni aku dtggg ya ampun ramainyer LELAKI.dari adik2,abang2,pakcik2,atok2.sume ada.complete! PEREMPUAN yang dok makan situ ade ler beberapa kerat je.termasok kami neyh.keadaan persekitaran tempat tu memang bersih.tak ler kotor sangat.boleh la tahan.lalat yang kecik2 tade,TAPI!!! tak tau kenapa tetibe aku rase cam rimas.cam banyak sangat lalat kat tempat tu.lalat hijau dan besar!aku jadik langsung tak selese.selera aku terganggu.makanan still lagi sedap.tak ada kurang pon rasa ngan sebelom neyh.sama jek.cumaaaaaanya aku rasa keselesaan aku hilang.aku bukan anti lelaki.tapi aku naik menyampah ngan mereka2 yang ada kat situ.dok pandang2 kami cam nak telan.pandangan ngan renungan yang aku rasa aku cukup benci ngan meluat.dok senyum2,cakap sket ngan kawan depa dok gelak2 besar,pas gelak2 pandang lagi...ada seploh table kat situ,seploh2 gelagat yang sama. aku kire 95% out of 100% lelaki yang ada dalam tu tak pandai HORMAT kaum wanita.orang perempuan.kalu depa g kuar makan bawak bini ngan anak2 depa.cuba sket pikiaq naaaaa perasaan sendiri depa diPERLAKUKAN begitu.
*jangan nak kate aku pakai seksi,jalan gedik2 k.aku hanyalah wanita biasa...haha memang dasar!
owh yer,abang kedai pon same.ada la gak beberapa yang oke..tak sume k..

0 comments: