CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, January 21

WHY ME BLOGGING?!

arakian aku yang bodoh2 alang ne memblog..


kenapa aku baca blog?

sbb aku suke membaca GOSIP

kenapa aku tulis dalam blog?

sebab jari jemariku yang gatal2 suh aku tulis blog

kenapa aku ada blog?

sebab sume orang ada blog.

kenapa semua orang ada blog?

medium terbaru luahkan perasaan kot (selain dr kononnyer sebagai maklumat..)

kenapa nak luahkan perasaan kat blog?

sbb kite tak nampak sape yang bace.jadi tak le malu sangat kottt

perluke kite memblog ne?

bagi saya..errr ia sekadar suke2 saje.kekadang tu ok kott..tapiii kalu da selalu ini suda bole d kategorikan sebagai satu profesion


baiklah..sebenarnya drpd 20sen of my opinion hakikat memblog d zaman ini adalah sebagai tempat meluahkan perasaan saje.apa yang ditulis menzahirkan perasaan seseorang ketika itu.

sbb itulah ada blog yang aku sendiri tak sampai hati nak baca.asal baca je sedih..asal sedih je nages..bukan sebab simpati pada isi kandungannyer..tapi pada diri sendiri...

sekian.

2 comments:

shoeque said...

sila la update selalu kalau dah ada blog. sekian terima kasih.

hehehehe

moonland said...

hehehehe uolss ne...i coba k!