CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, August 12

who i wanna be?!!!!

who i wanna be?who i wanna be? huhu dulu mase aku kecik lagik umor dalam 6 tahun,mase tu sekolah tadika lagik..aku berangan nak jadik penyanyi dan pelakon.konon suuuuka sangat dunia glamer ni.mase tu berangan2 sikat rambut mak aku yg penoh ngan rambut tu jadik micropon, raket badminton abah aku jadik gitar, meje makan kat dapor jadik stage..korang bayangkan la ku nyanyi lagu hattan masa tu.tajok lagu aku da lupe tapi lirik die adela lebey kurang camne "berikanlah masa untuk ku,berdendang lagu dalam syahdu..lalalalalala"pastu ngan tatau liriknyer aku belasah je nyanyi..ntah ape perkataan yg kuar.janji aku puasssss.haha siap "terima kasih kepada peminat lagi"*akak neyh nyanyi sumbang la..tgk muke da tau..angkat skit tangan,nampak bulu tiak..haihh

pastu darjah 6 plak,aku bercita-cita nak jadik komposer.aku pandai tau wat lagu..sampaikan c salmah ngan c azura ne terpikat..tym tu depala pengawas sekolah peling kendu kat sekolah aku.hehe dengan lagu2 tu la aku ngorat depa..siap tiap2 hari datang kat aku tanya ada lagu baru tak?best la ko wat lagu..
*bertapa seninya aku neyh..puitis,meningitis..

masok high school plak cita-cita aku nak jadik pembaca berita,pengacara tv..tym neyh tiap2 hari aku tgk berita jam 8 tv3 gara2 nak tgk azlina ridzwan bace bite,bapak aku pon pelik.taapi pedulik ape kan..*chantek kan wan zaleha neyh.pheww

pas spm aku tak berjaya menempatkan diri kat memane uni,masok plak politeknik.kuar2 jadik sekretari..merasa la gak keje ngan gomen setahun lebey..

ingat tak pat masok u,masok gak upm amek komunikasi..so here im,bekerja sebagai kuli belakang tabir di sebuah stesen tv swasta dan kerajaan...mmg ada niat nak wat sume cita2 seperti diatas tu,tapi biarlah bermula dari bawah yer..lagipon aku ada niat nak join teater,pehtu belakon dan direct filem pendek senget.hmmm insyallah..

cita2 terbesar dan yang paling aku ingin kekalkan sehingga hujung hayat aku semestinya ngan menjadik seorang ahli perniagaan yang berjaya.maka dengan ini bermulalah kehidupan aku sebagai seseorang yang perlu berusaha dengan kuat untuk berjaya..jum semua kite berusaha.aku dah penat berputus asa..aku ingin maju dan terus maju!!!!!!ayuhhhhhhh

0 comments: