CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, March 27

TAK SEDAP MAKAN


okey guys heres the thing..kalu korang ngah makan d luar bersama rakan2 tak kiralah berdua, ke bertiga ka, berempat ka..tak kesah la bape owang pon,yang penting ado owang lain selain ko makan sowangkan.mesti ado mende yang kowang tak suke tym makan tu kan..okey kalu bagi mak ni kan.mak tak soooka ciri2 busyuk seperti di bawah neeee.

1. CAKAP DALAM FON - hah, yang ni aku tak gemar.tym makan la ko nak cakap dalam fon.kalau beramai okey la,aku konsider halal..tapi kalo berdua..bukan ke aku neyh da macam owang bodo jek.bek aku datang makan sowang2 kan.at least tak la nampak BOOOOOODOH sangat..

2. BACA BUKU - hmmmm yang ini ikot masa ikot tempat la..kalau mak ne kan nyah..mak suuuka baca buku tym mak kuar sengsorang,dok makan sengsorang kat restoren ke..kafe ke..mende2 camne sesuwei la d amalkan tym2 camtu..ini tak tym ko dating la ko nak bace buuuku.kalau aku tau ko nak wat camtu.aku bawak segala mala kamus kat umah aku yg tebal2 tu....tak banyak,sket2 la aku nam cam BERiLMU gitew!wah!

3. RENUNG2 MATA - HA, yang ne kan..aku joooolok bijik mata ko kang kasim!napa ko nak pandang aku camtu sekalik.ko bayang aku tak pakai BAJU ker? BODOH BETOL! aku nak makan ne.dah tak selere plak aku nampak misai pusing2 ko tuh!BANGANG TOL!

4.JURUJUAL - haaaa yang ne sesuatu sungguh.asal aku dok makan J.CO kat Sunway piramid tu ader je orang datang jual perfume kat aku.SUWEI tol la mamat2 neyh.muke aku neyh cam owang kaya raya hantu raya kerw!haihhh kalu jual2 tisu tu oke gak la kan..taapi mane ade owang jual tisu RM1, RM5, RM10 seploh helai..hehe makcik jual sajork la mende len yer.saya bagi cadangan jual la kopok lekor ke, goreng pisang ker sodap la sket.mau tak manyak aku beli sobab aku memang giler sangat makan kopok lekor!

5. MERAJOK - sebelum sampai kedai makan, "darling...sayang nak makan ini itu ini itu ini yer...." selepas makan "napa awak pandang makcik seblah meje kite tu,mentang2lah lubang idung die lagi beso dari i..." -haih..geram kan kalu camtu.aku nak pandang sket pon takbleh!blah la ko..

6. BERSIN - aku tak kenal pon ko sape, bos aku soh aku datang dinner neyh.tetibe plak ko tak bagi salam tym aku sedap2 makan sop kepala ikan haruan neyh. AAAAAAAAAACHOOOOOOWWWW! BODOH! aku tak bleh beze hingus ngan Sup plak daaaaaah.huhuuuuu sup haruan aku...

7. KETAWA KUAT2 - tempat makan yang ekslusif, aku ngan partner aku dok satu meje neyh.dok sblah kamek uncle ngan untie yang sangat romantik..makan berdua, owh bertepok tampar lagik...tetibe plak ko datang ntah dari mane,bawak kawan ko reramai...start ngan bahasa yang kurang enak d dengar ko dok wat annoucement,pehtu ko gelak2 cam BABI sial jek.ko ingat aku neyh meje, kusi, dinding ke TUNGGUL.makcik seblah aku ne punyer gigi palsu hampir nak tercabot dengor korang gelak2 cam siyal tau! len kali makan kat umah la...bleh ajak satu kampung berborak pasal KOOOOOOOOO je sowang.BENGAP!

8. SHARE MAKAN- tym mengajak g makan bukan men g bersemangat..."oi kengkwan jumla makan..lapar laaaaaaa" wah tym kengkawan dok syok pilih makan plak tetibe ko kate tak berselera.."eh,aku tak selera la.g carik tempat duduk tuk korang lu la yer..."..adehhh tym aku makan plak " eh rase sket ko munyer"...haha amboi2...banyak nyer ko rase mee aku, nak dekat habis dah...ngan aksesori tambahan (hot dog,telor goreng) aku pon ko sapu...ayyo kalu takde wit terus terang je la...kamek bleh belanja..ko..tapi kalu slalu sangat tak bleh laaaa.bek ko bawak bekal sendirik yer..

haha itewla kisah2nyer tym mengisi perot neyh,kalau tak berubah pangai silap hari bulan bleh terjadi kejadian yang tak diigini kan..jadik seblom depa Pulau kan ko, depa tak nak kawan ko..bek kome berubah la yer...

0 comments: