CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, April 8

DANG! RUGI DAPAT BOS PERANGAI CAM SIAL!

kalau sesape ada kenal ngan sekor babi nama hartini keje kat wisma tutttt, memang rugi la hidop korang.memang sial habis die neyh.bodoh tau die tu,species takde otak punyer orang.badan cam tutt, otak cam semot!

ko pikirlah tini oi,kalau pangai ko camne sampai mati la ko takkan hidop aman.ape yg ko dah wat kat aku,maunyer aku nak maapkan.aku ni senyap2 gak..tapi sekali kene kat aku,memang siap la ko.jangan ingat aku gembira yer tuttt gemok tak sedar diri ngan apa yang ko dah wat kat aku.ngan orang len tak tau la ko layan camne.tapi skg neyh yang penting hidup mati ko ngan aku.aku doakan keturunan ko esok lusa dari hari derang lahir sampailah derang mati,cacat OTAK!tak dapat jaga ko sampai mati.melarat ko saket2 takde sape nak jaga.SIALLLLLLLLLLL!!!!!!!! astaghfirlahalazimm...ampunnnnnnn

2 comments:

s h y q said...

woi ... marah btol ko eh!!! aku kenal dowh dier ... maser aku intern dulu kt situ ...

Anonymous said...

saba yek ika.. harap2 dia kena penyakit H1N1.. :P