CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, January 14

TAJUK BERITA HARI INI-HARTINI HARIS DAN NURUL BINTI NTAH ANAK SAPE?

penatnya hari ni.pagi2 lagi budak OFIS aku name NURUL dah kol. tye aku kat mane. bile aku kate da odw, tye aku lagik da sampai mane?..nape banyak sangat soklan.even kalau aku keje ko bayar gaji aku pon i dont giv a damn la ko nak ape? dan ko nak wat ape ngan aku

NURUL dan HARTINI HARIS

dierang 2 orang ni keje kat ofis aku.sorang bos (konon) sorang g PA aku. hari ni tak puas dengan kol dok tgu aku depan pintu ofis ngan pandangan cam BAGUS derang. hah sah la boleh ganti MAK GUARD x bertauliah ofis aku neyh.

ingat aku nak wat muke bengang cam derang gak la..huhu takde maknanya.nak gelak aku tgk muke derang.haih...cepatla2 korang isi jawatan kosong mak gad kat ofis aky neyh tu.memang sangat sesuai muke korang.owh ada lagi jawatan polis bantuan.tanye aku banyak soklan kenapa lambat la, bole siap ke keje, datang dari mana,rumah kat mane.

HELLLLLLLO.aku pedulik ape.yang penting aku datang buat keje aku.datang 8 jam sehari.kalau aku lambat pon aku buat keje aku sampai siap.balik pon cukop 8 jam.ko nak watpe?nak wat surat aduan?go ahead.bole jugak tengok sape yang kene lak nanti kan...

PUAN HARTINI HARIS-saya datang nak belajar dari awak.bukan nak jadi kurang ajar.saya tau awak banyak pengalaman.tapi jangan gah sangat sampai tak hormat orang lain.sebelom menegur orang lain.lihat dulu kain yang carik di baju sendiri.perlukah di jahit, ditampal,atau dibuang je jauh2 kat laut.

CIK NURUL BINTI NTAH ANAK SAPE?-awak kalau bisu baik tak payah kerje.saya ada gak la masa nak teman awak g daftar nama kat rumah kebajikan.paling2 pon teman awak sampai depan pintu pagar je la yer.saya pon banyak kerje cam awak.kalau rase2 nak tunjuk hebat.hmmm sampai manelah hebatnya awak ni kalau perangai pon tak ubah cam ayam berak kapor.chill la sket.awat ketegak sangat naaaaaaaa

*apepon cerita di atas adalah bukan rekaan semata2.ada kene mengena dengan yang hidop atau yang telah mati.

0 comments: