CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, January 20

LELAKI MIANG!
kekdahnya aku bace blog gf aku.aduh mak ai nauzubillah adalah stori meri berbentuk lucah.tetttt takdelah lucah sangat pon...aku pon kekadang suke bace...haha.takde kaitan sangat dengan cite selanjutnya yer...

okie dokie,nak d cita, aku ni penjeles orangnya. kekadang geram jugak bila ado orang yang p ngorat gf aku.pandang2 cam nak terbuntang bijik mate.gf aku pon satu,suke gak pakai seksi2.taaaaaaapi yang penting gf mak memang la cantik yer nyah2 sekalian..makan hati mak ne tau.

yang bestnya.dalam2 aku jeles gf aku d ngorat.ada jugak rupenyer orang mengorat aku.hmmmmm dah lame aku tak perasan sume ne.yang aku tau lelaki ni majoriti dari meke2 sume memang la sangat miang.no offences yer lelaki2 miang.dan dalam tu jugak aku pasan kalau aku d ngorat pon gf mesti akan wat stok molot tarikkkkk jangan tak tarik.haih..nak wat camne da name lelaki miang memang suke camtu.derang pedulik apo.itu sume meke punyer hal, i yang paling penting tak kan layan sume2 itew. geram la kalu jumpe stok owang tak pandai2 tak gheti2 hormat orang len ne.
bapak i, i tak tau la camne pangai.soo far i tgk cam ok jer.taaaaapi mak pon tak la letakkan 101 % kepercayaan kat depa naaa.sesekali hint2 la depan muke depa..depa ada anak dara sunti pompuan yang ayu lagik menawan neyh. makanya belajar2 lah hormat pompuan2 di luar2 sana. jangan salahkan pemakaian depa kalu apa2 jadik naaa.hang tu nafsu satu pandai lah jagaaaaaa.hahahaha.aku salahkan bapak aku ker!tetttt tidak sesekali yer.bye2.
YANG BENAR
BEZITA

0 comments: