CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, January 14

KERAJAAN MALAYSIA BUANG MASA


ok,this is d stori.kerajaan malaysia buang masa saya sebagai pekerja yang berhemah lagi selalu menyiapkan kerja dalam masa yang ditetapkan. sangat rajin bole saya katakan saya ni.8 jam setiap hari tak termasuk wekend. gile buang mase rakyat. relaks la...tak kan kerajaan tak perasan. 5 jam sehari cukuplah.pencen nak 55 tahun. kasik la angka 5 tu angka bertuah. ini tak orang tu dah saket mental pon nak simpan lagik dalam ofis. jadik plak jabatan2 kerajaan ni hospital sakit jiwa, pusat kebajikan.menganggu kerje aku je kat ofis pakcik2 ne. ada lagi tu dah la saket, menggatal lagik.sentuh2 tangan.kenapa nak sentuh tangan aku! ingat aku ni bini ko.kenot touch.sebab aku tak suke.

nt juz dat.ada lagi yang belagak senior tapi tak cukup qualification. aku tak kisah korang ada pengalaman ke hape. tapi toooooolonglah respect orang baru bekerja ne.damn! ingat aku tak pernah kerje gomen ke sebelom ne.

dalam ape juge perkara pon.all i nid in life is respect.we respect each other.in dat way life can be sooooooooo much easier.kan janet kan?

0 comments: