CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, August 21

MASOK COURT!

kawan aku baru 2 bulan jadik reporter dah kene naik court.tatau pasal ape?tapi dengar cite ttg kes karpal singh tu.siap nama die ngan name kameraman masok paper.glamer sekejap..

hmm cam hampeh,kalau da tau kes ni serious napelah depa tanak anto reporter2 senior yang lebih berpengalaman dan bijak berkata2.keee depa tau kes ne kes serious,nak mengelak dari masalah depa g anto bebudak baru yg tak tau pape.KESIANNNNNN

haih..kalaulah aku tau malaysia ni bukan men senang g nak saman menyaman ne,awal2 g aku dan geng2 PLU yang len dah saman si sarah zulkifli-REPORTER METRO TERLAMPAU.pelik laaa kalau depa ne nak publish pape pon,bukan ke sebelom nak publish depa ne ada editor yang memantaunyer.ntah la pelik pulak..ke editor neyh dengki ngan PLU,napa ko ada hati ngan tipah lesbian ke en omar oiii.keee cik kiah ada hati ngan abg kendu yang jambu tuuu.ahhh menyampah

cthnyer,kosmo yang bebaru ne cakap sesuke hati ttg arwah yasmin ahmad,korang ingat aku tak kisah,korang ingat aku gembira...sesuke hati je nak kate itu ini.arwah da family,family arwah ada perasaaaan.tak macam korang ne haa tulis sesuka hati,tayang sesuke hati..haihhh memang perasaan ngan hati korang ni BATU!

ada tahapnya kami ne nak bersabar pon,janganlah sampai dari sebaiknya2 manusia kami ne jadik sejahat2nya syaitannn.haihhh.astagfirullahalazimmm.

*sentiasa doa bende2 baik utk diri sendiri dan kengkawan PLU yang lain...moga selamat dan sejahtera kita hendaknya.Insyallah..

0 comments: