CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, November 21


FRIDAY BLUES..

dari semalam aku tgu anak buah aku lahir, tapi tak lahir2...dah lebih sepuluh hari gamaknya dari tarik due sebenar. kesian kakak aku..

aku plak terpikir tetibe.dolu masa aku kecik2 19hari overdue.aku tak nak kuar. dah hampir2 nak kuar aku masuk balik..sampailer mak aku g kopek kelapa, angkat air, wat keje2 berat akhernyer kuar gak aku neyh.pastu tak sudah2 mak aku kater susahnyer aku nak kuar dari perot dier tu sedegil-degilnyer aku sekarang.

d pikir2 balik aku ne memangla degil.ape je yang aku nak aku msti nak gak dapatkan mende tu.kalu tak dapat hati aku jadik tak senang.jadik banyak keputusan yang aku buat, aku buat ikot kata hati.

aku sedar aku tak sempurna.tuhan beri aku banyak dugaan.agaknya tuhan tye aku banyak kali..cik ika, betol ke kamu nak lahir kat dunia ne.macam2 dok menanti kamu kat sane tu.kan ade baeknya takyah lahir je...aku plak jawab...tak kisahla.saya nak mencube semuanya.berani kerana benar konon. tettttt

susah la jadik senget ne.nampak normal.sempurna.hati riang je nampak...tetapi hakikatnya saket je jiwe aku nih.banyak tol kena hadapi. sib baek mak pandai motibasi diri.tak nak pikir sangat.tak nak gak argue banyak gak pasal mende ne.kalau pikir bio tym tu pikir hanya mende2 positif je.

kekadang aku rase idop ne tentang diri kite sendiri.baik buruk, jahat..sume datang dari diri sendiri dan cara camne kite berpikir..baik yang d pikir baik la yang datang. buruk yang dipikir macam2 la bole jadik.

0 comments: