CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, November 28


damn! aku marah!

camne la lepas ko malukan someone then ko leyh wat bodo jek. no even say sori pon.

camne perasaan ko kalau ko sangat2 marah, hati ko sangat2 saket, sampai kaki ko sangat2 kejang, tangan ko pon ikot sekalik kejang. jiwa ko memberontak yang amat tapi tak boleh wat pape. nak menages tau orang tu takkan awat pape pon. kalu ko nages pon ko yang rugi, kalu ko menages pon ko yang merana sengsorang..kalu ko menanges jatuhlah ego ko sebagai seorang yang konon "sejuk"

huh..but then ko nages jugak. lepas tu rase2 sangat menyesal konon. nape mesti aku nages. bukan ke aku da promise kat diri sendiri tak nak nages...ahhh boleh la aku tahan sume ne. takkan menagis punyer. i can get tru all of this....damn! tak boleh.

aku tak bole nages sorang2.aku tak boleh sedih sorang2. aku kene cari someone utk bercakap. at list bercakap la pape. cakap pasal barbie doll (mende aku tak suke) pon tak ape. janji cakap...cite la pape pon.tak yah la cite ape masalah aku, janji ada orang ajak aku bercakap, then buat lawak sket, then terus gelak2, then ok...aku da baik.....

1 comments:

MizzPhyz said...

alalaaa..
u olwest have me to talk to nonoks
Chill! ^_^