CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, September 12

bisa mulut ngan pemikiran..

ada mulut dan tak bisu is the greatest gift from allah.nikmat nyer tak ternilai..tapiii sejauh mana kite ne betol2 mempergunakan rahmat yang ada ne sebaiknyer?maklumla kan...anda ni hebat orangnyer.apa yang d cakap sume betol..pengaruh kuat.butir2 kata tu sangatlah menyakinkan.lagi2 muka chantek,personaliti ala2 meletop gitew..wahhhhh bangganyer jadik uols ni tau...pakej sempurna,tak dapat beli kat 7e k.

pemikiran lak dtg dari pale hotak yang salah satu ciptaanNya maha agung..akan tetapi ada sesetengah orang tak pandai nak menggunakannya.owang cenggini ada rupa gak la..(kaaaaataaaanya) padahal dah la muka ntah kemana,akhlak cam sial,mulut cam longkang,perangai tak leyh pakai,perasan bagus manjang...(i takde niat pon nak mengata..tapi itew memang ciri uolsss k,cubelah akhlak tu jaga sikit..) seri wajah dtg dari hati dan pemikiran yang waras k...

aku tak kata aku baik,kalau aku marah pon aku suke maki hamun orang..tapi aku tak maki depan2 la..ala2 maki gitew2 aje.maklumlah tak berani..tanak cari gaduh pon satu..ntah ngan sesape ko carik pasal kang jadik plak kes jenayah kn..

lainkali kalau tulis sesuatu d blog kite kene wajib tulis nota kaki "cerita ini tiada kaitan dengan yang masih hidup dan yang telah mati"..kalau tak semua orang akan terasa.yang tade kene mengene pon filing2 nak perasan diri d kata kata, d maki bagai.sudah2 la tu...hati manusia ne sebenarnya sangatlah sensitif berbanding sensitifnyer sentuhan bernafsu..yer puan2


nota kaki: cerita ini tiada kaitan dengan yang masih hidup dan yang telah mati.

0 comments: