CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, June 1

masalah saya...

family saya sangat sedih mengetahui saya ni seorang perempuan yang sukakan perempuan..

selama ni mereka hanya indenial...nampak macam ye,tapi tak mungkinlah...gaya saja ganas...tapi tgk secara fizikal biasa je.berambut panjang,berbaju kurung...hmmm berkawan juge ngan lelaki..

sekolah agama...dari kecik hinggalah form 3.cukuplah segala ilmu yang di pelajari...tak mungkin akan buat perkara yang tak elok...buat perkara buruk...perkara yang memalukan keluarga...

kakak saya tahu saya berkawan dengan A,menagis siang dan malam,meratap kesedihan mempunyai adik yg sebegini..."berubahlah,berubah,ingatlah mak dan abah...sembahyang jangan tinggal,bace quran banyak2,berdoalah selalu.sume orang sayangkan ko.."pedihnyer hati saya..terhiris naluri seorang adik dan anak...saya sedih...sangat sedih....

saya berkawan dengan seorang lelaki,selama 2 tahun,baiknya beliau melayan saya..taaaapi hati ini tidak mahu ditipu dan menipu...

saya berjumpa A,dan sehingga kini bersama2 A....

besarnya dugaan hidup saya.tapi saya gembira siapa saya..saya sedar siapa saya...saya sentiasa bersyukur dengan keadaan diri saya.menganggap diri sentiasa tidak sempurna menjadikan kite selalu dekat padaNya..ketidak sempurnaan inilah yang sentiasa menyedarkan saya.

bila saya ingin buat jahat..saya sedar siapa saya..saya insan biasa...hidup di bumi milikNya..

0 comments: