CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, February 20

A CONFESSION BUT NO SO CALL CONFESSION.....

ada sorang jejans kat ofis aku neyh. nama die tutttttt.die ne suke ber "i" ber "u" kekdahnya ngan aku bile berbicara.ala-ala mesra la tuh.aku tak kisah pon...normal la kan.taaaapi bila dah start wat2 tersentuh aku la...wat2 nak carik henpon kat poket aku laaa.tuduh2 aku sorok fon die,pastu sedap2 raba2 aku.kalau la ado tipon ko kat poket aku,sah2 la kembong poket aku tuh.haih "BUTE" sangat!miang! the only one yg boleh sentuh ngan tujuan miang2 is only my cik kiah sayang i.OKIE!huh!
makanya dipendekkan cite.semalam aku soh die baca skrip aku,wat v/o jap sebelum aku balik.jam pon dah kol 8 malam,aku pon exited la nak wat keje ngan cepat.mak cik kiah jempot aku balik.hehe haruslah semangat kan..hehe.okie, ceritanya gini.... nak g kebilik wat v/o tu aku menapak la ngan si mamat reader nih.pejalanan yang singkat dirasakan sangat jauh.utk tidak mengekokkan suasana dan keadaan aku pon wat la bertanya2 akan topik menarik yang selalu aku dok dengar die citer2 kat sume owang kan.
aku : dengar citer u g jakarta.best ke?citela tempat2 yang mnarik kat sane?ape ado. i nak g bulan 8 neyh!
reader : g ngan sape?boipren?
aku : tak la.g ngan kawan..
reader : pompuan?
aku : haah.
reader : g reramai kerw?
aku : tak la, berdua...
reader : ko ni lesbi ey....
aku : (diam jerk)
reader : ala...i bley tau la..
aku : no komen.hmmm napa ckp camtu?
reader : tgk cara dan gaya..hmmm its ok,i ok jer...(yo laaaaa sangat,tak bley caya sangat)
aku :well still no komen, juz nid some respect!
reader : okie..no problem..so now i panggil u noks la
aku : bodoh!
well actually our conversation happend dalam suasana yang funny.kira memasing ala-ala wat2 cool jer.well memang cool pon..hahahaha.
hmm betol kan, wud do we need as plu is respect sajork.and.....vice versa...okie,daaaaa

0 comments: